دکتر حسین زاده جراح قلب

اینجانب کامران حسین زاده مدرک دیپلم را از کالج البرز تهران در سال 1362 دریافت کردم. دوره پزشکی عمومی را در دانشگاه شهید بهشتی (ملی سابق) گذراندم و در سال 1370 مدرک آن را دریافت کردم. دورۀ جراحی عمومی را در همان دانشگاه به پایان بردم و در سال 1374 مدرک آن را دریافت نمودم.

دورۀ جراحی قلب را در دانشگاه علوم پزشکی ایران ( بیمارستان شهید رجایی) گذراندم و در سال 1380 موفق به اخذ مدرک آن شدم.سپس به عنوان جراح قلب آزاد مشغول به فعالیت شدم. در تهران جزو هستۀ مرکزی جراحان قلب بیمارستان محب مهر هستم که حدود 8 سال قبل بخش جراحی قلب آن را راه اندازی نمودیم.

بخش جراحی قلب را در استان قم برای اولین بار با کمک همکارم آقای دکتر بیگدلی که اکنون در آلمان مشغول به فعالیت هستند راه اندازی کردیم. جراحی قلب را در استان البرز با همکاری همین همکار در بیمارستان امام خمینی کرج بیش از 10 سال پیش راه اندازی کردیم. در تهران ریاست بخش جراحی قلب در دو بیمارستان خصوصی از جانب هیئت مدیره آن ها بر عهده اینجانب است. (بیمارستان تریتا و بیمارستان شهرام)

من دکتر کامران حسین زاده فوق تخصص جراحی قلب بیش از 10 سال است که بیماران کمتر از 55 سال را که مبتلا به گرفتگی عروق کرونری هستند به روش Bentall operation با استفاده از هر دو شریان mammary جراحی میکنم و تجربه خوبی در ان کسب کرده ام.

تعداد بسیاری از بیماران، ترمیم و یا تعویض دریچه های میترال و تری کاسپید و یا آئورت شده اند. در تعویض دریچه میترال حفظ عضلات پاپیلاری را از 15 سال قبل انجام داده ام. تعداد زیادی بیماران که دچار آنوریسم آئورت بوده اند Jarahi bar roye rishe aorta و یا پروسه های مربوط به ان شده اند.

همچنین بیماری های مادرزادی در جنین بروز می کنند، مانند ASD و VSD کوچک و یا آنوبالهایی ورید پولونری را جراحی نموده ام و در پیوند قلب تجارب بیشتری را در دو مرکز پیوند قلب کسب می کنم.

علاوه بر این به عنوان جراح قلب کودکان در تهران نیز فعالیت دارم و به درمان بیماری های قلبی در کودکان می پردازم.