از دکتر بپرسید

• تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام. نوزاد پسر سه ماهه دارم از ده روزگی متوجه وجود سوراخ vsd با اندازه ۶ میل در قلب شدیم که دکتر به ما دارو دادن بعد از یک ماه دوباره رفتیم اندازه سوراخ ۹ شده بود دیروز که اکو کردیم اندازش ۷ شده بود و فشار ریه کم شده بود ولی به ما گفتن حتما نیاز به عمل داره. به نظر شما چکار میتونم بکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      چنانچه کودک علایم دارد و یا فشار شریان ریوی بالا باشد جراحی باید انجام شود
  • تصویر کاربر معلم چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام و عرض ادب خدمت دکترحسین زاده
    ببخشید بنده مبتلا به بیماری پارکینسون ولف هستم و پارسال عمل کردم ولی متاسفانه به علت نزدیکی سوراخ به گره نتونستن بسوزونن. حالا میخوام برم سراغ ورزش بدنسازی. از نظر شما آیا این ورزش باعث بروز مشکل خواهدشد؟؟
    تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده چهارشنبه ۲۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      این حمله ها برای شما خطرناک میتواند باشد با همکاران متخصص eps مشورت کنید
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید.
    دختری حدودا دو ساله دارم مبتلا به سندروم داون و vsd که فوق تخصص قلب کودکان تشخیص عمل باز قلب را داده است. بنده از دو پزشک متخصص خطرات احتمالی این عمل رو پزسیدم ولی مشخص نکردند. در صورت امکان بفرمایید برای چنین کودکی عوارض مطرح شده در سایت کمتر است یا بیشتر؟ در صورت عدم انجام عمل جراحی چه مشکلاتی پیش خواهد آمد.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      سلام افزایش غیر قابل جبران فشار شریان ریوی در صورت عدم درمان اتفاق خواهد افتاد
  • تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    شخصی که پس از دوماه از عمل پیوند کلیه اکنون که به مدت 10 روز به علت عفونت ناشی از عمل پیوند بستری است به علت اب آوردن ریه ناشی از نارسایی قلبی در ای سی یو منتقل شد
    علت این نارسایی قلبی متعاقبا اب آوردن ریه میتواند ناشی از عفونت پیوند باشد یا خیر
    ضمنا نامبرده سال قبل عمل قلب باز داشته است و پزشک با اعلام سلامتی قلب مجوز پیوند کلیه را داده است
    با این توصیف علت اب آوردن ریه چیست
    درمان چگونه است .
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      اکوی اخیر ایشان پیش از بستری یا حین بستری را ارسال نمایید
  • تصویر کاربر آرزو پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام با تشكر فراوان
    دكتر نارسايى دستور دادن به خاطر وصل شدن سيم هاى icd به دريچه باعث نارسايى بيشتر آن ميشود و نظر به مصرف داروى آريتمى دارن آقاى دكتر خيلى سر در گم هستيم
    شما بعد از ديدن ام اراى نظرتون راجب به تعويض دريچه چى ميشه لطف كنيد بفرمايد متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      پاسخ داده شده
  • تصویر کاربر بهار چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام من مادرم پاييز ٩٧ فهميديم دور قلبش اب اورده مقدار كم ولي بعد از ١١ ماه بعد اب قلب زياد طوري كه باعث كشيدن ان شديم وطي نتايج پاتولوزي هيج مشكلي نداشت ودكتر كفت ويروسي بود علت اب اوردن قلب حالا بعد از ١ هفته بعد اكو دوم بعد عمل درد در قفسه سينه وپشت داره ودكتر مسكن. براش تجويز كرده أيا اين درد معموليه ؟؟؟؟؟ علاوه بر جيست تيوپ براي نمونه برداي كمي از پوست سينه برش. دادن أيا اين درد معموله ٥ اسفند ٩٧ عمل كرد ودردهاش از ٨ فروًردين شروع شده ممنون ميشم راهنماييم كنيد خيلي خيلي ميترسم
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      علاوه بر نمونه پانولوژی از ابشامه قلب در صورت عدم بهبودی سراسر بدن باید بررسی تصویری شود
      چنانچه علت تجمع مایع التهاب پریکارد و یا سکته قلبی با تجمع خون در پریکارد باشد درد توجیه میشود البته هلل دیگری هم مطرح است
  • تصویر کاربر نریمان چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام و ارض ادب،
    مادربزرگم 96 سال سن داره تازگی ریه شون آب آورده خیلی شدیده پاهاشون ورم کرده، احساس خستگی میکنه ، سنو گرافی هم کردیم شدیه بیماریشون، غذا هم نمیتونه بخوره، وضع مالی خوبی هم نداریم لطفا راهنمایی کنید. ایشون سیده هستن و بسیار مهربان
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      علل تجمع مایع در اظراف ریه در سایت توضیح داده شده است
      درمان و پیش اگهی به این امر وابسته است
  • تصویر کاربر مس سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      پیشاگهی ایشان بستگی به میزان صدمه کبدی دارد
      این امر را فقط پزشک معالج میداند
  • تصویر کاربر سعادتی یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    مادربنده مبتلا به آب ریه و همچنین تامپوناد قلبی است نفس تنگی زیاد و سرفه و بی حالی

ایشان 3 ماه پیش یک تومور خوش خیم از ناحیه بالای پیشانی با عمل جراحی خارج کرده اند و 8 سال پیش هم مبتلا به سرطان سینه بوده و مدت 1 سال تحت مداوا و شیمی درمانی و پرتو درمانی بوده اند و بافت سرطانی را هم برداشته اند.
    1.آیا بیماری های قبلی با بیماری فعلی مرتبط است؟
    2.پزشکان ریسک عمل تامپوناد را بالا اعلام کرده اند...راه دیگری وجود دارد؟پیشنهاد شما چیست
    متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      راه دیگر ان قرار دادن pig tail است
  • تصویر کاربر مهماندوستی یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) مشاهده پرسش
    سلام و عرض تبریک سال نو
    جناب آقای دکتر، پدر بنده با تشخیص بسته بودن ۲ عروق پرشاخه قرار است ۱۷ فروردین جراحی قلب باز شوند. پزشکانی که پیششان رفتیم فرمودند با انژیوپلاستی نیز باز نمیشود. تنها راه جراحی است.
    در این یک ماهه پدرم با تغذیه و دمنوش های گیاهی رژیم غذایی را رعایت کردند. ایشان حس می کنتد مثل سابق تنگس نفس ندارند. امکانش هست شما با روش عمل بسته قلب ایشان را درمان کنید تا به عمل قلب باز نکشد.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر کامران حسین زاده یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      متاسفانه باید بیمار هم در این شرایط حتما ویزیت شود
      فیلم انژیوگرافی بازبینی شود و تصمیم گیری شود

به سیستم پرسش از دکتر کامران حسین زاده ، جراح قلب خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.